2/26 Brand New Us

 

Hi!
I’m Isana and I am a cast member of MP18.
Today, we had 4th Joint Rehearsal.
Loosening up our muscles with a yoga, we try to be ready for starting new day.
The rehearsal of curtain call finally reached the final stages. I was impressed because I could get the full picture of the curtain call. At the same time, however, It made me realize my responsibility as a member of being a part of the stage. I thought that our mutual support makes the show really wonderful and it will impress the audience.

In the afternoon, we had a talent show and some of the members showed their special skill in front of the members. It was really fantastic that we could see unique skills that we hadn’t expected. I could understand the members more and I saw that they were so sparkling when they showed what they like to do. I took part in the show. I respect all the MP18 members who gives me courage to try.

We did song introduction too. The every cast members sang a song from The Wiz. We were so nervous, but I think that what we did today is a precious step to be brand new us.
We were showered with a big applause when we finished to sing!

Everyday, I look forward to find a new aspect of members and myself through the story of The Wiz. Keep trying!
Thank you.

Isana

こんにちは!
キャストメンバーのいさなです。
今日はジョイントリハーサル4日目。
休み明けの身体をメンバーとヨガでほぐして、MP18での一日が始まりました。

カーテンコールの練習も仕上げに入りました。全体像が見えてきたことで、はやくも感動が湧き起こるのと同時に、まだまだできるという気持ちも高まりました。メンバー同士の支え合いが伝わることで、観客の方との一体感も生まれるのかなと感じました。

午後にはタレントショーがあり、希望メンバーが自分の特技を披露。良かったことはメンバーの持つ意外な特技を見れたこと。メンバーのことをもっと知ることができたし、好きなことを披露しているメンバーの姿は最高に素敵でした。私も勇気を出して参加しましたが、挑戦してよかったなと思います。そして、そう思わせてくれるMP18のメンバーを尊敬しています!

さらに今日は、キャストがメンバーの前でThe Wizの歌を紹介するソングイントロダクションも開かれました。緊張でお昼ご飯が喉を通らないメンバーもいたかと思います。勇気を出して歌を披露した皆んなに拍手が止まりませんでした。

明日もメンバーや自分のことをもっと知りながら、The Wizのメッセージを理解していきたいと思います。がんばろう!

いさな