3/5

What's up!!!
Here is Shira from SEPPY.

I'm so glad to join MP18, and inspired by a lot of unique and passionate members.

Today was not the JRh day but the first RH day and we started activity in each section. Then Maki shared her concept and image of The Wiz with us after the Sun Rotation, which is our routine in the beginning of Rh.

For me, the most wonderful magic is "living word" that'll be born from respecting and accepting others. I believe this makes stage so wonderful.

It's the first stage for me as a staff, but I'm really excited in new journey with new fellows from now on. I really appreciate all of heads who invited members in MP18 and fellows who brought me up until today.

Plz don't miss our journey!!

ごきげんよう
お初にお目にかかります。

セッピーのShiraと申します。

今回、MPに参加できたことを非常に嬉しく思います。たくさんの個性的でやる気に溢れたメンバーたちに、日々刺激を受ける日々を送っております。

今日は"ジョイントリハ"ではなく 初めての"リハ"の日でした。そして、ついにセクションごとの活動が始まりました。
朝のルーティンであるヨガを終えたあと、Makiから今回のThe Wizのコンセプトと、彼女が持っているイメージを改めて共有してもらいました。
それを受け、1人のセッピーメンバーとして、常識にあまり囚われず、思うがままにやりたいと感じました。

私が考える1番素晴らしい"Magic"は、他者へのリスペクトから生まれる人と人とのつながりです。強要もせず、されてもいない。色眼鏡を捨てた他人同士が、お互いを理解し、承認すること。これは舞台をやるたびに本当にすごいことだなと思うし、生きた言葉、歌が飛び交う舞台は本当に面白いなと思います。

私にとって、スタッフとして舞台を作るのは初めてです。
新しい仲間たちとの新しい旅。
誘ってくれたHeadsメンバーをはじめ、ここに来るまでの道を作ってくれた人たち、違う場所で共に闘った仲間、支えてくれる家族への感謝を忘れず、この経験をこれから最大限に大きくしていけるようがんばります。いつまでも心に残るファンタジーを創れるよう頑張ります。
どうぞお見逃しなく!!!

Shira.