3/3 Good job to everyone

Hello, I'm Suzu from CAST section.

I'm really happy to be a member of MP18.

In my oppinion, these few days were so valuable for us. My word to express these days was "CHALLENGING". I like callenging so I enjoyed all prodects we did together. Good job guys!

I learned two things from JRH days. One is that the world of Oz is always close to us. Before MP, I just knew the story of Oz but now I learned this story always tells us what we need for our lives and where your home is.

Second is the importance of each section. We did prodect 3 and got lot of ideas from sound, lighting, make&costume, setting and live musician. This was a great experience for us to know
we need all section to creat one stage.

My new goal in MP18 is I will be "a messanger" who tells every others sections' jobs to the audiences.

NOW, we all have ready to creat a wonderful stage. Let's enjoy!!!!!


こんにちは!キャストのすずです!

まずはじめに、私は、MP18のメンバーになれて感謝しています。

この数日間は、あたし達にとってすごく価値のあるものだったと思います。私は、この数日間を「チャレンジ」という1つの言葉で表しました。私はチャレンジすることが好きなので、どのプロジェクトも本当に楽しかったです。みなさん、お疲れ様でした!

ジョイントリハーサルを通じて、私は主に2つのことを学びました。まず、1つ目は、オズの世界は常に私たちの近くにあるということです。MPが始まる前は、ただストーリーを知っていたくらいなのですが、この数日間を通して、オズのストーリーは、私達の人生には何が必要なのか、あなたのホームとはどこにあるのかを教えてくれることを学びました。

2つ目は、全セクションの重要性です。私達は、プロジェクト3を通して、音響、照明、舞台化粧と衣装、大道具、生演奏からたくさんの意見を出し合いました。そういった意味で、このプロジェクトは、1つのステージを作る上で、全てのセクションが必要不可欠であるということを学ぶことができた素晴らしい経験になりました。

今日、私の新しい目標ができました。それは……全セクションのメンバーのこだわりや仕事をお客様に伝える「メッセンジャー」になることです。

さて、今のあたし達は、素晴らしいステージを創る準備が整いました!来週からも楽しみましょう!!それでは!