3/2

Hi!! I’m Ichigo, sub-chief of Live Musician. Firstly, I’m really proud of being a part of MP again. For newcomers, I want you to be sensitive more and more. That’ll give you maximum impression. And it’s great to have your own MOTTO!
These days I couldn’t attend JRh because of my school...and finally I could go, but half of JRh was cancelled that sooooo many people got FLU!!!! That’s unbelievable for me...I cannot forgive flu that robbed an opportunity from me...
So!! For everyone!! Please please don’t forget to prevent not for getting sick!!!!

いちごです〜こんにちは😃 えーまぁ今年も2年目の最年少として参加させてもらうんですけどね、とってもありがたいことですよほんと。各セクションのチーフズ含めヘッズは多分みんなが思ってる以上にみんなのこと想ってるからちょっとは労ってあげてね。。笑
3/2のJRhはやっと学校が終わって待ちに待ったJRhだったのに来てみたらインフルで半休ってなんじゃーーーいって感じですよ全く!!笑 笑いごとじゃないですからね!!体調管理はもうほんっっとに気をつけてください!!ということで一日頑張りましょ!!笑