3/17

Hi! I’m Akane from SEPPY.

I wonder it has been almost a month since MP18 began.
Recently I feel that MP18 life is fun.

To be honest, I was depressed to go to JRh or Rh until a little before.
Because I’m not good at English.
So I can’t tell everyone what I wanna say and I also can’t listening perfectly.

But! I got passion.

And I thought passion is important.
If you are not good at English, whenever you have passion, MP18 members try to understand. And help my English.
So I have love, gratitude and respect in MP18 members!

Guys! Thank you as always!

Thank you for reading. Akane

ハーイ!わたしはSEPPYのあかねです。

MP18が始まってから一ヶ月近く経ったのかな。
最近、わたしはMP18ライフが楽しいって感じます。

正直言って、わたしはJRhやRhに行くのが憂鬱だった、少し前まではね。
英語が得意じゃないからです。
だからわたしは言いたいことをみんなに伝えることができないし、完璧に聞き取ることもできない。

しかし!わたしはパッションを得た!

そしてわたしはパッションは大事だと思った。
もしあなたが英語が得意じゃないなら、あなたがパッションを持っているときはいつでも、MP18メンバーは理解しようとしてくれる。そしてわたしの英語を助けてくれる。
だからわたしは愛と感謝とリスペクトをMP18メンバーに持っている。

みんな!いつもありがとう!

読んでくれてありがとう。 あかね