3/30

Waaaai! I’m Aiai from cast.
Even a performance is left and is 36 days....too fast!
I was very serious for 1 month because I’m not good at English.
Surely I think also have trouble now.
But I think I will also go to a rehearsal tomorrow because I have a parson who hears talk!!!!!
Now,When talk of MP is being done,I cry.
Actually I was start musical because I wanna learn to acting but it’s being different a little.
I’m not sure 🌪

I hope that all members are in a crying stage by curtain call in the last day


わーい!キャストのあいあいです。
本番当日まで残り36日です…はやい!!!
英語が苦手な私はこの1ヶ月間かなり苦労しました。きっとこれからも苦労するんだろうなと思う。それでも私が明日も稽古に行こうって思えるのは、聞いてくれる人たちがいるから!
今はMPの話をしていると涙が出てきたりします。
演技を学ぼうと思ってミュージカルを始めた私が少しずつ変わっている気がします。確信はないけど🌪

千秋楽のカーテンコールで、メンバー全員が泣いているような舞台に。