3/29

Hi,I'm Haruka from cast section🐰

MP life only for another one month.
I couldn't understand English at first, so I struggled. However, I can gradually understand it and feel growth.

Recently, I think that I should think as a group. Not individual! The group grows up by thinking of each other. (That's in my opinion🤚🏻)

I wanna make the greatest show with this greatest members!!
Let's do our best with taking good care of each other😊✨

こんにちは!キャストのはるかです。

MPでの生活も残り1ヶ月になりました。最初は全然英語がダメだった私ですが、ちょっとずつ分かるようになってきて成長を感じます…

最近、個人じゃなくてグループとしてもっと考えを深めなきゃいけないなって思ってます。互いのことを考えて行動することでグループは成長するんじゃないかな?

とにかく、私は最高の舞台をこの最高のメンバーと作りたい!みんなで思い合って助け合って頑張っていこうね😊✨