3/12-Amusement park in Kyodo?

 

Hi! I'm Yuki from Cast!
Today in section time, we were divided in groups(It was based on our caracters!)and discussed about our world and scene to make a presentation. Actually, this presentation is NOT like the one we usually do in our schools. It's more like "making amusement park" of our scene. At the end, we took turns and visit the other's "amusement park" to practice for real presentation day.

...It was so amazing!!!:-))))

We could ask some questions to caracters in there, so we could know about each caracter in detail. I really felt that we're all in main in our story in our own way.

Only 9 days have past since I have meet my caracters, but I really want to treasure each of them and I'm very looking forward to meet them in STAGE!!! And after performance...perhaps I'll do high-five with them...And also with all of my members  too, of course!!!

Well, Good bye until then...!!

こんにちは!キャストの、祐妃(ユウキじゃないよ!ユキだよ!笑)です!

今日はセクションの時間にそれぞれのキャラクターに基づいてグループに分けられて、後日予定されているプレゼンテーションの為にそれぞれの世界やシーンについて話し合いました。このプレゼンテーションは、普段私達がよく学校でやるようなもの…というよりは、それぞれのシーンの「遊園地を作る」みたいな感じなのです🤔今日の最後は、順番にそれぞれの「遊園地」を訪れ合いました。

ほんっっっとうに、すごかった~😆 

その場にいるキャラクターに話しかけて質問することができたので、お互いにそれぞれのキャラクターについて詳しく知ることができました。私達は皆、それぞれのやり方でそれぞれの物語の中でメインなんだと思いました。

私の役と出会ってまだ9日しか経っていませんが、私は彼女達をすごくすごく大切にしてあげたいし、最後に舞台で会えるのが楽しみで仕方ない…!!そしてパフォーマンスの後で…心の中で彼女達とハイタッチできたらいいな…なんて思ったり…
もちろん三ヶ月を共にするMPメンバーともね!

その日まで、さよなら。