3/19

Hello everyone!!
I’m Rin-chan from cast.
Today was the Rh just a day before the camp and it was fulfilling time for us.

Today,Ms.Narahashi came the Rh and we had a meaningful time.
Her words make a opportunity to reconsider the way I wanted to go, and what is MP for me .
Then, when I told her what I pushed and killed in my mind, I thought it was impossible for me to do, but I can’t stop thinking about that, she said to me “Believe in yourself. And keep on going the way.” I couldn’t stop crying.
The fears, anxiety, distress came out of my eyes as a tears.
It was the day, I strongly felt no matter who said to me about myself, this is me and be proud of myself and keep making an effort.

Through today’s stumble through, I found improvement points and I thought my understanding of my role and other character were not enough and it was painful to not be able to react some other character’s acting.
I’d like to exchange opinion with other members and keep trying to make my best way to act as a Lion.

みなさんこんにちは!
キャストのりんちゃんです。
今日は合宿前日の練習であり、またとても濃い1日でした。

今日は奈良橋さんがスタジオに来てくださりとても有意義な時間を過ごすことができました。 奈良橋さんからの言葉は、これから僕が歩もうとしている道や、自分にとってMPとは何かについて考え直すきっかけとなりました。
そして、これまで僕がずっと自分の中で押し殺して、どこかで自分には無理なんじゃないかと決めつけて、それでもその道に進みたいと思っていたことを奈良橋さんに伝たとき、彼女が「自分を信じてその道を進み続けなさい」と言ってくださった時、僕の中のこれまでの恐怖や不安、悩み、迷いが涙とともに目から溢れ出て来ました。
誰が自分のことをなんと言おうとこれが僕自身であり、その自分に対して誇りを持ち磨き続けたいと強く感じた1日でした。

今日の通し練習でも自分の課題点がたくさん見つかり、またまだ十分に自分の役はもちろん、他のキャラクターについて理解が十分でないと感じ、自分が相手に対してリアクションを起こせないことをとても辛く感じました。他のメンバーとも意見を交換しながら、少しでも自分が満足できるような演技ができるよう、明日からの合宿に臨みたいと思います。