9 days left!!

 

 


 こんにちは!キャストのあまねです!

前回ブログを書かせていただいたのがキックオフで、今日はもう残りの練習日が9日という日になります。時間が経つのが早すぎてびっくりします…!

 今回は私がこのMPを通して感じたことをお話ししようと思います。長くなりますが最後まで読んでいただけたら嬉しいです!

 


 MPは100人以上の学生が集まってるわけですが、この100人ていうのは集まってみるとなかなか壮観です。しかもただの100人じゃなくて個性の強い100人が集まってます。なのですごーく楽しいしすごーく充実してて、かつすごーくすれ違うこともあります。でも違う人間である以上私は正直しかたないし、衝突するのは真剣にやってる証拠だし、寄せていく必要もないと思います。寄せてくことと認め合うことは違う。価値観が自分と違っても、「違うんだな」って思うだけで、そこから相手に押し付ける権利や自分を押し殺す義務はない。冷たいようだけど私は自分と違う皆を尊敬しているし、皆の中に「最高の舞台にしたい」っていう意志さえあれば、必要なところでは繋がれて、きっと最高の舞台ができる!と!私は信じてます!

 私は甘えたで面倒くさがりで楽観的で、自分が嫌になることが結構あります。でもみんなはそんな私をいつも笑顔で迎えてくれて、大好きだよって伝えてくれます。私はそれがほんとうに嬉しい。そんなみんなが私自身すら否定したい私を肯定してくれるから、私ここにいていいんだなって思えます。技術面はもちろん精神面でもすごく助けられてます。本当にありがとう。こんな私ですが本番まであと少しよろしくお願いします!みんなが大大大好きです。

 


ある人の受け売りですが

MPの終わりは終わりじゃない。ここでの出会いが、MPが終わってからが始まり。

素敵なメンバーと素敵な舞台を作るのが楽しみです。

 


書きたいことが沢山あって支離滅裂でごめんなさい〜!

公演に来ていただけるお客様と次に会うのはオズの国ですね。

それではまた!

 


あまね

 


Hello! I’m Amane in cast section.

I can’t believe there is only 9 days left...!Time fly so fast. 

 


Today I’ll write what I felt in MP. It’s kinda long but Im happy if you read it:)

 


 There are more than 100 people in MP, and all has unique and strong personalities. This makes everyday super fun and reasonable, but at the same time it also causes conflicts.  However, I think it’s unavoidable and necessary to create something seriously. It’s totally fine. We cannot be “one”, but what we have to do is to wish having a great stage! That should actually connect us in deep part and it’ll help us making one great stage. I believe!!

 I’m rude, positive, and sometimes really hates myself. But members always accepts me with a big smile. I feel their love and I can love myself bit by bit. Thank you to all the members who supports me in many ways. I really really love you all.

 


MP a just a beginning. 

We can start anything after the MP ends.

 


Thank you for reading!

See you again in the world of Oz!:)

 


Amane