4/18 costume party

 

Hi!!! I'm Shiori from lighting!!💫
Today we did costume parade🌸
It was very good time and costume!
I hope that everyone in the cast wants to cherish the costume and respect ma& cos!👑
There is only 10 more rehearsals to performance. 😢
I want everyone to know the word "Show must go on".
This is my motto!!
It means the show has to keep going no matter what happens.
It is the word from the my favorite perfrmance.
So, we should keep going on stage!
Let’s make the greatest stage with everyone!☺️
Thank you for reading!!

みなさんこんにちは!!Lightingのしおりです!!
今日はコスチュームパレードでした🌸
すごくいい時間で、コスチュームも素晴らしかったです☺️☺️
キャストのみんなには、コスチュームを大事にして、ma&cosメンバーをリスペクトしてほしいと思いました!
本番まで、リハーサルも残すところあと10回となりました😢😢
私は、みなさんに、"Show must go on"という言葉を知ってほしいです!
これは私のモットーでもあります!
これは、舞台をやっている間は何があってもショーを続けなければならないという意味です。これは私が好きな舞台からの言葉です!!☺️
なので、ショーの間は何があってもショーを続けましょう!!
そして最高の舞台を作りましょう!
読んでくれてありがとうございました!!