3/19 Dream!!



Hi!I'm Akari of seppy.

Today,top of MP,Ms.Yoko Narahashi came to our rehearsal.Spending on time with her was only 30minutes,But I don't forget it in my life.How to realize of our dreams...
She told us
"Believing your self"
Actually,there is the word on song of the wiz.But I felt that her messege has sooo power.I thought that her experience is making herself.
Then,I discovered that many members have a dream relate with entertainment.I have also a dream.Through MP18,I found my dream.So I felt a lump in my throat from member's heart.I think that MP is The place where we can be conversation about our difference dreams.The place where we can make a new dream while each person respect each person.I realiy like this place.I can't wait the day of road in.I hope these dream will become a large flower bloom.
"Believing your self""Keep on going"
I'll do my best too‼︎

To be honest,I want to write about Seppy life.But so long.
So I wanna say them this much!
Your createve idea makes me exciting heart every day!I love you all!
Not only receive your idea,but also I want to suggest you something more.I'm not good at speaking in even Japanese.So,I'll try try try...!

I realiy appreciate that I could meet fantastic members.We must be hard to make the show,but I want to do it while having fun.

Thank you so much for reading to the end.

See you again the camp!!

Good night🌙


はーい!セッピーメンバーのあかりです。

今日はMPのトップである奈良橋陽子さんがリハにいらっしゃってくれました。過ごした時間は30分という短い時間でしたが、とても濃密な時間でした。夢を叶える方法、
"Believing in your self"
この言葉は、the Wiz の歌の中にもありますが、奈良橋さんがおっしゃったこの言葉には特別なパワーを感じました。それは、経験からきているのだろうな、て思いました。
それから私は、この時間を通して、多くのMP18メンバーがエンターテイメントに携わる夢を持ってる事を発見しました。それぞれの熱い想い…私も胸に込み上げるものがありました。何故なら私も、MP18を通して、既に同じような夢を見つけたからです!それぞれの夢をを語り合える場。そして、お互い尊敬し合って新たな夢を作っていく場。。なんて素晴らしい環境にいるんだと改めて思いました。
MP18の作品がどれだけ大きなものになるか…楽しみで仕方がありません。
この夢たちが、MPを終えても温め続け、大きな花を咲かせることができたらと思います。そのために、
"Believing in yourself"
"Keep on going"!!
私も頑張ります。


正直、Seppyのこともたくさん書きたいのですが、長くなっちゃう💦ので、これだけは彼らに言いたいです!
Seppyメンバーの皆へ。皆のクリエイティブなアイデアが毎日私の心を踊らせます。みんな大好き!!
イデアを受け止めるだけじゃなく、自分からももっともっと発信出来るよう、勉強していきます。みんなでトライトライトライ…!


書きたいことがまだありますが、この辺で😭
改めて、素晴らしい人たちと時間を共に出来ることに深く感謝します。
大変なこと多々ありますが、それらも楽しみながら、夢を舞台に持って行ってお客様へ届けたいです✨✨✨

最後まで読んでくれてありがとうございました!
また明日、キャンプで会いましょう👋

おやすみなさい🌙