3/17 Rhday

 

Hi!! I'm Minami!
Everyone call me chanmina!
I’m sound section member!!

I was so moved when I watched MP17’s stage ‘The Pride of Africa’. Then I decided that I participated MP18. But I can’t speak English,I was nervous when the MP18 audition.
Kick off day I solved my nervously,because MP’s members welcomed me with the warmth.
Then I knew ‘home’.
The first,I was never able to feel ‘home’ because I wasn’t thinking it. But I felt little the meaning of ‘home’. Maybe I believe that I can know ‘home’ deeply.
I find little it through several discussion and MP’s life.
Sound sections members are preparing new sound of making story's world.

I want to say thank you who helped me everything.
I will do my best!!

P.S. thank you for giving presents my secret buddy!!


こんにちは!!みなみです!
皆からはちゃんみなと呼ばれています、サウンドセクションのメンバーです!

私はMP17、'The pride of Africa'のステージを観て感銘を受けました。そしてステージが終わった時私はMP18に参加することを決めました。しかし、私は英語が上手くないので、MP18のオーディションの時本当に緊張しました。(大学で英語を学べない...必修でイタリア語とドイツ語を勉強してます)
しかしKick offの日、私の緊張は溶けていきました。なぜなら、MPのみんなが私を暖かく迎えてくれたから。
その時私は知りました、これが'home'なのだと!
最初私は'home'について思うことが出来ませんでした、なぜなら深く考えたことがなかったから。でも今様々なdiscussionを通して、MPの生活を通して少しずつ分かってきているのかと思います。
サウンドセクションは今、ストーリーの世界を作り出すため新しい音を準備しています。

私は色んなことを助けてくれる人たちに「ありがとう。」を言いたいです。
全力を尽くして頑張ります!!

P.S. 私のシークレットバディ、プレゼントありがとうございました!! とっても嬉しかったです!