3/16 Last JRh

 

Hi:) I’m Airi from Cast!
Today, we did the last joint rehearsal and spent precious time together.
During JRh, we had the time for presentations about what we did through Rh by each section. Usually, we are divided into six sections and we cannot know what other sections do. Therefore, that activity was a good opportunity to express our own section and understand others. We really enjoyed many differences in the content and the ways of presentations. After that, we did a curtain call practice. We gathered and sang along to music that LM members played. At that time, I felt that we finally became one big ameba and I was really moved.
I cannot believe that we have only fifty days until performance, but today’s JRh encouraged all of us to work harder for our great show!
Thank you for reading<3
Airi

こんにちは!キャストのあいりです。
今日は最後のジョイントリハーサルの日で、みんなとすばらしい時間を過ごすことができました。
今日の活動の中で、これまでのリハーサルで行なったことをセクションごとに発表するというものがありました。普段6つのセクションに分かれて活動している私たちにとって、そのアクティビティーは自分のセクションを表現し、また他のセクションを理解する良い機会になったと思います。プレゼンテーションの内容はもちろん、方法もさまざまで、それぞれのセクションの良さを改めて感じました。そのあとは、みんなでカーテンコールの練習をしました。これまで何度も練習してきたものではありますが、最後のジョイントリハーサルの日に、ライブミュージシャンが奏でる音楽に合わせてみんなで歌った歌はとても特別なものに感じました。
今日のジョイントリハーサルですべてのメンバーが私たちの舞台に対する想いを深められたと思います!
ここまで読んでくれてありがとうございました!

あいり