3/15

Hello! everyone☆
I'm Masaya Watanabe from SEPPY.
Popular name is Wattan.
ok,,
I have a lot to write but I will refrain from writing.
so,,
Let me update on how things are going.
We are a creative activity now.
For example,,,
Changing the image in picture.
and, Think how do you placed on the stage.
Well,,, that's about it.
By the way.
I think that TIME is ILLUSION.
so, Let's get through this together!
A great future will wait for us!!
I'm sorry There isn't much to it.
Because, I'm so busy with work everyday! lol
I guess Do you think this?
No buts' and ifs'!
ok, I'm sorry☆
I can't wait to make everyone a great show!
MP18

皆さん、ごきげんよう
僕はセッピーのわたなべ まさやです。
通称わったんです。
書きたいことが沢山あるのですが、控えておいて、近況報告をします。
私達セッピーは今、創造的なアクティビティを行っています。
例えば、自分自身のイメージを絵として描いて、それがどんな風にステージに設置されるのかを想像します。
まあ、そんな感じです。
話は変わりますが、
僕は今、時間は沢山あるようであまりないと常々考えています。
だから、皆と一緒に今を乗り越えて行きたいです。そして、偉大な未来が私達を待っていると信じています。
薄っぺらい内容でごめんなさい。
だって!毎日バイトがあるんだもん!笑
言い訳するな!そう思っているのは重々承知しています。
すみません。
僕は皆との素敵なshowが完成するのが待ちきれません!そして、皆と素敵なshowを創っていけることに心から感謝します!