3/2

Hiiiiiiiiiiiiiiii I am MAIHA!
Today many of us got flu and we only did our joint rehearsal afternoon so I felt like one day is very short. Everyone take care of your health!!!!
I’m very happy that I can finally join MP!
My goal of joining MP is that to break my shell. It’s quite hard thing to do for me but I really really want do it. However, it still hasn’t worked......
Everyday I’m trying and trying to overcome it but still I can’t. I wonder why.........
Anyway I won’t give up and I’ll keep trying it!
I hope something will change in myself at the end of the performance!
Thank you for reading!
Good night!💤🌙😘

こんにちはー舞波です。
今日はたくさん人がインフルエンザにかかってしまってリハが午後しかなかったので、1日がとっても短く感じました。皆さん体には気をつけて!!!!
やっとMPに参加することができて本当に嬉しいです!私は、MPを通して自分の殻を破るということを目標にしています。これは、私にとって本当にむずしいことですが、本当に本当に達成したい目標です。でも、まだまだ破れていません、、、。毎日毎日、そういったチャンスが回ってくるたびに頑張ろう頑張ろうと思うんですが、まだなかなかできません。なんででしょう、、、。
とにかく、諦めずに挑戦し続けます!パフォーマンスが終わった頃には、私の中で何かが変わっていたらいいなあ。
読んでくれてありがとうございました!
おやすみなさい🌙